Jakie strony tworzyć, aby łatwo je pozycjonować?
Najłatwiej pozycjonować jest strony monotematyczne. Oprócz sprzedaży internetowej, możesz używać ich jako zaplecza pozycjonerskiego. Im węższa tematyka, tym łatwiej. Wybierz np. temat: szybkie czytanie, mapy myśli, marketing internetowy, sprzedaż w internecie, e-biznes. W ten sposób, w treści będziesz zamieszczać tekst ze słowami kluczowymi na wybraną frazę, oraz będziesz optymalizował kod strony na tą samą frazę. O tym za chwilę...
A co z treścią?
Treść możesz tworzyć samemu, lub pobierać z serwisów, które oferują teksty do przedruku. Polecam serwisy takie jak: Artelis.pl lub Eioba.pl. Możesz też wpisać w Google: przedruk, a znajdziesz wiele takich serwisów.
W serwisach tych, jest następująca polityka: Autor udostępnia swój artykuł za darmo, a osoba która chce go wykorzystać na swojej stronie, jest zobowiązana do pozostawienia niezmienionej treści. W tym linków.
Co z tego wynika dla Ciebie, jako przedsiębiorcy?
Jeśli to Ty piszesz artykuły, inne osoby pobierają je na obce serwisy. Mając umieszczone linki w treści (na słowa kluczowe, to polecam) albo/i w stopce – inne strony pozycjonują Twoją (bo linkują do Ciebie). Dzięki temu zwiększasz swoją pozycję w internecie i ruch na stronie.
CDN
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz