Praktyczny E-Marketing

E-Marketing | E-Biznes | E-Commerce | Pozycjonowanie | Zarabianie w Internecie

27 lutego 2011

Marketing Internetowy: Pozycjonowanie Dla Każdego cz2

Jakie strony tworzyć, aby łatwo je pozycjonować?

Najłatwiej pozycjonować jest strony monotematyczne. Oprócz sprzedaży internetowej, możesz używać ich jako zaplecza pozycjonerskiego. Im węższa tematyka, tym łatwiej. Wybierz np. temat: szybkie czytanie, mapy myśli, marketing internetowy, sprzedaż w internecie, e-biznes. W ten sposób, w treści będziesz zamieszczać tekst ze słowami kluczowymi na wybraną frazę, oraz będziesz optymalizował kod strony na tą samą frazę. O tym za chwilę...

A co z treścią?

Treść możesz tworzyć samemu, lub pobierać z serwisów, które oferują teksty do przedruku. Polecam serwisy takie jak: Artelis.pl lub Eioba.pl. Możesz też wpisać w Google: przedruk, a znajdziesz wiele takich serwisów.

W serwisach tych, jest następująca polityka: Autor udostępnia swój artykuł za darmo, a osoba która chce go wykorzystać na swojej stronie, jest zobowiązana do pozostawienia niezmienionej treści. W tym linków.

Co z tego wynika dla Ciebie, jako przedsiębiorcy?

Jeśli to Ty piszesz artykuły, inne osoby pobierają je na obce serwisy. Mając umieszczone linki w treści (na słowa kluczowe, to polecam) albo/i w stopce – inne strony pozycjonują Twoją (bo linkują do Ciebie). Dzięki temu zwiększasz swoją pozycję w internecie i ruch na stronie.

CDN

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz